2010-11-06

Nästan klar med julklapparna

Sådär ja, då har jag varit och jobbat och är hemma
igen! Vad har ni alla för er ikväll?

Jag ska titta i mina inredningstidningar och
kanske försöka klura på de sista julklapparna.
Jo det är sant, jag är klar med 90% av
julklappsinköpen redan, fixade detta på en
kväll framför datorn. Smidigare blir det knappast!

Brukar du handla klapparna i god tid eller springer
du på stan i panik den 23:e eller stannar kanske till på
Statoil på väg till mamma på julafton i hopp om
att morfar alltid drömt om en vanilj doftande
wonderbaum till rullatorn?

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jag håller på och ordnar med julklapparna nu, måste bara kolla upp med mina vänner vilka jag ska byta klappar med i år! =)
    Skulle inte klara av att vara ute i sista sekunden!
    Kram Elenor

    http://www.metrobloggen.se/paltbarn

    SvaraRadera
  2. Så kul att fler är som jag...:-) Jag är också nästan klar !

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...