2010-10-21

Super rea hos Scrapmoment!!

Som många av er läst redan så stänger Scrapmoment
portarna. Otroligt tråkigt tycker jag och många med mig.
Det enda ljuset i mörkret just nu är att Hellen rear
ut hela sitt lager mer super priser!

Passa på och fynda bland alla fina journaling kort,
bling bling, charms verktyg, band, etc etc etc.

Hon har även satt ihop en maffig blogcandy som du
kan vinna om du har turen på din sida.

Image and video hosting by TinyPic

För att shoppa loss klicka dig vidare till butiken och missa
inte att ta en lott i blogcandy utlottningen på bloggen!

Tusen tack Hellen för den här tiden, det har varit
otroligt, givande och en ära att få scrappa för dig!
Du är världens sötaste och raraste människa och
jag är glad att jag fått lära känna dig! ♥
Tack för allt underbart godis som alltid kommit
lägligt i brevlådan precis de dagar jag behövt
lite extra inspiration och motivation.

Tack tack tack, och lycka till med allt du kommer
att ta dig för i framtiden, jag följer dig med nyfikenhet
och beundran! ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Tack själv underbara Linda! Jag tackar min lyckliga stjärna för den dag jag hittade dig i cyberspace och att du inte var uppbokad av andra butiker!
    1000-tack för allt du gjort för butiken. Jag har sagt det förr och säger det igen... du är en av dom mest begåvade jag stött på i pysselsammanhang och det har varit en ära att få visa upp dina grejer på bloggen! Självklart kommer jag att fortsätta följa dina bloggar och ser fram emot att få "flytta in med dig" i ditt nya scraprum! Må så gott så skrivs vi snart igen!
    Stor KRAM på dig!
    //Hellen

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...