2010-10-22

Mitt buzzador paket kom i brevlådan idag!

Titta så spännande, ett helt paket fullt med hudcreme,
ansiktscreme och läppbalsam, alla av märket Decubal.

För ett tag sedan fick jag veta att jag blivit utvald att
få delta i deras buzzador kampanj.

Image and video hosting by TinyPic

Det innebär att jag får hem en massa gratis provprodukter
som jag sedan kommer att dela ut hos vänner och bekanta.

De får testa dessa produkter och sedan lämna sitt
omdömme som jag skickar vidare till Buzzador som i
sin tur vidarebefodrar dessa till Decubal.

Det bästa är att det är helt gratis!

Image and video hosting by TinyPic

Du kan också bli medlem i buzzador utan kostnad eller
konstiga förbindelser, läs mer nedan:

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är chicchic):

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken

Oj vad skoj det ska bli att buzza för dessa produkter,
speciellt eftersom jag själv blir otroligt torr på vintern.
Nu ska jag ut och leka jultomte och dela ut hudcreme ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis, försökte själv komma med i den kampanjen men blev inte utvald :( hoppas dom är bra och att du bloggar om dom efter testning. :D

    SvaraRadera
  2. Åhhhh. Jag försökte komma med för jag har verkligen vissa problem som de där produkterna verkade hjälpa mot men icke sa nicke *snyft*

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...