2010-09-11

Ljuvliga nyheter hos Scrapmonent

Har ni kommit in i vardagen igen efter semester och
sommarlov? Kanske behöver ni fylla på scrap förrådet
med lite färgglada band och dekos att framhäva sommarens
bilder med?

Scrapmoment har fyllt hyllorna med en massa snygga
nyheter, i regnbågens alla färger. Som godis för den
pyssel sugna ♥

Som jag längtar till vi flyttar i hus och jag får mitt eget
scraprum där inte mina fina dekos och papper är
förpassade till förvarings boxar.

har jag nämnt att mitt nya rum redan kommer utrustat
med hyllor, skåp och lådor? Jo ni, det är nämnligen ett av
köken i det nya huset som jag ska få inreda :)

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter att du ska få ett eget scrapbookingrum! Det blir nog jättefint :)
    Jag håller på och pysslar med mitt rum nu också... Och ska snart börja använda mina nya saker från Scrapmoment! Lägger ut lite bilder sen när jag gjort ngt av materialet.
    Ha det gott i höstmörkret!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...