2010-07-09

Svar på tal - Hipstomatic


Jag fick en fråga
hur jag gjort för att redigera
några sommar bilder som jag bloggade om
för några dagar sedan.

Image and video hosting by TinyPic

Svaret är enkelt,
jag har tagit korten med min iPhone med hjälp
av en applikation som gör att bilderna ser
retro ut. Du kan välja olika blixtar och
film för att skapa den look du är ute efter.
Applikationen heter Hipstomatic och finns
att köpa på app store.

Kolla in filmen nedan för en närmare titt
på hur det fungerar.



Fler exempel på bilder tagna med Hipstomatic:





1 kommentar:

  1. Visst är den kul att använda!

    det finns en app till , Kamera+, där man kan redigera och ändra bilderna i efterhand, jättekul den med*L*

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...