2010-06-23

Förberedelser inför midsommar

På midsommar ska vi bjuda ett par vänner
till min fars lantställe.
Vi har bestämt oss för en buffé med ett
antal goda pajer, biffar, grillat,
sallader, små tilltugg etc.

För att lyxa till det lite har jag knåpat
ihop dessa små meny lappar som skrivs ut
på vanligt papper klipps isär och lamineras.

Jag tänkte fästa en grill bambupinne delad
i två på baksidan och sticka ned meny
lappen i maträtterna.

Jag har vänt mig av ramar från Kitchy
digitals, och bilderna är från house of 3.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Mycket snyggt! Och framför allt ser det mycket GOTT ut! :-D Hoppas att ni kommer att få en jättemysig midsommarafton!
    KRAM!!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...