2010-04-14

Vår Blommor

Jag tänkte dela med mig av ett litet pyssels som
jag skapade för Scrapmoments blogg.

Image and video hosting by TinyPic

Dessa blommor är skapade med 2 olika små
cirkel stansar och den lilla blom stansen som
följer med Scrapmoment månadspaket.

Ett perfekt pyssel när du inte orkar dra fram
så mycket men ändå har lite tid över för pyssel.
Det är även ett perfekt sätt att använda upp små
spillbitar.

Image and video hosting by TinyPic

Mina blommor är uppbyggda i 2 eller 3 lager med
distans kuddar för en 3D effekt.
Varje blomma har fått en liten sten eller pärla
i mitten. Du kan även göra hål mellan alla lager
och fästa dem med en söt liten brad.

Image and video hosting by TinyPic

När jag var klar fäste jag mina blommor med små
bitar gluedots på ett tomt ark med bling stenar.
Redo att sätta på kort, layouter, presenter etc etc.

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Blommorna blev jättefina, måste nog skaffa mig några cirkelstansar! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fina! Kan du tänka ut något mer månne, för det här gäller i allra högsta grad dig:

    http://sagoliktpysslar.blogspot.com/2010/04/nu-behover-jag-samla-lite-pysslare-sa.html

    Kram!! :-)

    SvaraRadera
  3. Så søte blomster :) Og takk for tips.

    SvaraRadera
  4. OTROLIGT SNYGGA!
    Tack för att du delar med dig av dina fantastiska idéer. Du är en stor inspirationskälla :o)

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...