2010-04-12

Söta Sötsaker



Tack söta ni för alla tips och recept,
underbart gulligt av er! ♥
Har knåpar ihop några godbitar trots
att jag tyvärr inte haft lika mycket tid
som jag önskat då jag dragit mitt lilla strå
till stacken (även kallat jobb)
Yes yes, hela helgen har jag dragit runt på
detta strå, herregud vilken katastrof när jag
skulle baka igår kväll.


Tur nog hade jag besök av min kära mamma
som skrattade gott med och åt mig.
Misstag på misstag, socker, mjöl smör keksmet
överallt. Kan säga att det märks att man är
något utarbetad, hehe.




Fina porsling COOK kommer från Next Home, köpta
på vår London resta i höstas, Homemade burken
kommer från Lagerhaus, cool va!

3 kommentarer:

  1. Ser ju ut som mumsiga kakor ändå- trots missarna du skriver om :o)
    Snygg burk!

    SvaraRadera
  2. Jag ska skicka dig mitt absoluta favvo recept....
    men d får bli imorron, nu måste jag i säng!
    Kram påre!
    //H

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...