2010-04-03

A little more.. personal

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Lever, söta djur (älg,ren,hare,kanin)
Kläder just nu: Leggins, vitt linne, stickad tröja
Musik just nu: Wycleaf Jean - Dance Like this
Vad sa du senast: Bra fråga..?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jane Austens värld, och riktigt njuta av alla underbara baler, klänningar och sociala spel.
Sommarplaner: Jobb samt semester
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Dricker aldrig saft, pepsi max är dock en svaghet..
jaja okej en besatthet. Vitt vin till fest hehe, dock fest 2 år sedan sist?
Hur många kuddar sover du med: Två, en dun och en mjukare jag byter
med jämna mellanrum men förra gången jag köpte ny blev jag inte nöjd
så jag bytte tillbaka! Jojo, jag är petig med mina kuddar, råkar sambon
ha bytt ut dem kan jag inte sova alls den natten!
Favoritväder: Vår och höst, sol men inte för varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Trådlöst internet, dator, fullpackad kylbag.
Spelar du nåt instrument: Blockflöjt :)
Morgon- eller nattmänniska: Natt egentligen men sedan jag blev mamma något mitt emellan
Sparare eller slösare: Slösare!
Bästa film: He's just not that into you
Tror på liv på andra planeter: Ja verkligen såg underliga saker hoppa på himmelen när jag var liten, jojo :)
Kommer du ihåg din första kärlek: Är tillsammans med honom ♥
Älskar du henne/honom fortfarande: Jo
Har du några homosexuella vänner: En kusin, räknas det?
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja herregud, hemskt annars, varför ska man då tro på kärleken? Hatar otrohet!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo men ibland, grr.. Men då mår jag dåligt i flera dagar efteråt för att jag kanske var lite för bitchig.. Förlåt!
Ser du på kärleken som ett misstag: Va? Förstår inte frågan?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Bio, herregud vad jag saknar att gå på bio
Är du kittlig: Nej inte överdrivet
Stjärntecken? Vädur, fyller år snart, blink blink (önskar mig scrapsaker hehe)
Rädd för insekter? Hatar dem, fobi på hör nivå larver speciellt, har traumatiska minnen! Bodde i min pappas barndomshem när jag var liten som är flera hundra år gammalt och där bodde små larver, får rysningar när jag skriver detta.
Äckligaste insekten: Larv!
Största svaghet: Ältrar lätt saker
Det här är jag bra på: Laga mat, vara kreativ, musik
Bästa bok? Bridget Jones
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga så jag kunde besöka min familj i england som jag saknar något enormt
Vad vill du jobba som? Egen företagare, designer
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ser min blogg som en dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Varit pierced i naveln flera gånger men ringen stöttes bort av kroppen, gjorde det själv förövrigt, fjortis :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt, en liten buse har härjat
Gungar du på stolen? När lillen ska sova
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej inte om det är mitt eget iaf men andras kanske?
Saltar du på maten? Eftersom det alltid är jag som lagar maten är jag oftast väldigt näjd med resultatet så extra salt behövs inte men annars har jag mina söta salt svampar att krydda med.
Gillar du att sjunga? Verkligen, har varit med i gospel kör och sjunig med bland annat Robert Wells
Anser du att du är stark? Nej inte egentligen haha
Brukar du sola? Inte längre har blivit för vuxen
Vad gör du om du får hicka? Nu ska ni få höra, ta en msk lingonsylt och hickan är borta, helt otroligt men det funkar varje gång, testa!
Röker du? Nej
Snusar du? Fest snusar....
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te, helst kaffe sedan jag började om att jobba efter mamma ledigheten, före trodde jag aldrig jag skulle börja men under inskolningen bjöd och bjöd dom på dagis och jag ville inte vara otrevlig sen var jag fast!
Har du en besatthet? Scrapbooking, att blogga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...