2010-04-09

Bakat och shoppat, perfekt dag eller hur!

Hej Hej alla glada!
Fredag idag, någon som ser fram emot helgen?
Vad hittar ni på idag? Själv har jag hunnit vara
ned på stan och letat galonisar, herregud vilken
skattjakt, hela stans barnvagnsmaffia var ute och
bombarderade butiks personalen efter dessa
eftertraktade plagg.

Tur nog hittade jag ett set med fina slittåliga
kläder i lillens storlek, enda som fanns på hela
stan tydligen hade det varit rusning under
gårdagen (samtidigt som jag insåg att nu var det
dags att köpa vatten tätt när jag hämtade på
dagis)

Sedan har vi även hunnit med att baka
kanelbulle sockerkaka i långpannan.
Mini är så duktig på att hjälpa till att hälla
ned ingredienserna i smeten ♥
Nu står den där på spisen och svalnar,
luktar otroligt gott!

Hoppas ni alla får en fortsatt bra dag.
Avslutar med lite bilder för att bryta av från all text.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...