2010-03-14

Yo, skynda skynda vinn journaling kort!

Hej vänner!
Någon som saknat mig? Anledningen till blogg torkan
är att jag varit sjuk, men nu är jag fit for fight igen.

Nu till något helt annat och riktigt skoj.
Inatt 23:59 har Scrapmoment deadline för sin
månadstävling som handlar om att skapa ett mini
album med smarta journaling lösningar.

Jag hinner aldrig tänker du nu, men det gör du visst
säger jag då, se det som en utmaning!
Ett mini album är ju som det låter, mini.
Behöver inte vara något mästerverk på 20 sidor
utan smarta journaling lösningar är vad tävlingen
går ut på.

Vinsten än de underbara nya journaling korten
Miss Sweet. Tro mig de är värda att kämpa för,
fick hem min ask i veckan och de är ljuvliga!

Gå till scrapmoments blogg för all info du behöver!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...