2010-03-05

Jag är officiell DT för..

Scrapmoment
Jag är super lycklig, glad och tacksam för denna möjlighet,
jag har som ni märkt förälskat mig totalt i Scrapmoments
sortiment, alla söta små figurer, och pynt som gör
underverk för vilka projekt som helst.

Idag har Hellen lagt ut mina första DT alster så klicka
dig gärna vidare till Scrapmoments blogg där du hittar
dessa och många fina inspirerande alster skapade av
Scrapmoment teamet.

För er som inte shoppat i butiken förut tänkte jag visa
några av de många söta ting du hittar där.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Missa inte heller det prisvärda månadspaketet som går i
påskens färger:

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Åhh vad kul! :-) Grattis!! Förstår att du är glad för det är ju jättefina saker du pysslat med :-) Får kika in o kolla vad dem säljer då :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Supersuperkul! (Och nej, jag klarade inte att se hela programmet. Haha!!!)

    SvaraRadera
  3. Ja, det kan vara skönt med rutiner. Man får liksom en lugn ram till de delar av livet som man inte kan ha koll på. Samtidigt kan de små vardagsrutinerna ibland kännas oerhört tråkiga också. Som när man vaknar och vill sätta igång med något på en gång, men först är det morgonbestyr, dagislämning och promenad som ska betas av. ;-) (Men jag har ju tur som tycker att det är jobbet som är så kul!)

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Tror att du kommer att passa utmärkt som DT! Men de vet du ju redan ;)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Vad roligt att få dig till DT-kollega!!:)

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt nya updrag! :)
    Jag fick min första leverens igår från Taiwan. Tack för tipset!
    Ska ta en bild och sätta in länk på min hemsida ikväll.

    SvaraRadera
  7. Hihi, jag fick också lov att beställa därifrån när jag såg alla dina söta saker! ^^ Och billigt var det :)
    Lycka till med ditt nya uppdrag!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...