2010-02-17

Mini kort - Smile

Hej mina vänner!
Ojoj, vilket mysig dag detta blev.
Både jag och sambon fick vara lediga, yay!
Började med en mysig frukost tillsammans
sedan packade vi ned sonen i vagnen och tog
en sväng på stan. Älsklingen hann gå och klippa
sig medans jag gick och shoppade lite scrapsaker ^^

Sedan har vi hunnit med att lämna in bilen på verkstad
få hem den, ha främmande av både sambons mamma
och min pappa. Blev både scrap och middag då min
pappa hämtade mat till oss alla.
Helt enkelt en underbar dag med nära och kära ♥

Vad har ni alla hittat på?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Vilket fint och färgglatt minikort! =)
    Jag har varit ledig, promenerat, shoppat lite små tårtpapper och sen pysslat ikväll! =)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...