2010-02-17

I Love Tilda

Som jag berättade tidigare uppvaktade vi min mormor
förra veckan. Förutom det lilla mini albumet med små
bilder i fick hon även denna Tilda burk med chokladhjärtan i.

Det är egentligen Marabou choklad hjärtan i ask men jag
tycke det var sötare att sätta dem i en cellofan påse och
knyta ihop med ett mörk rosa band.
Tagen hittade jag online, redigerade den lite i photoshop
så att texten skulle få plats, skrev den förövrigt med
en handstil font. På detta sätt fick jag färgen jag ville ha
utan min förfärliga handstil :D

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Vilken fin present det blev! Tildaburkarna är ju så himla fina! Men dyra, så jag unnar mig inte dem. Men jag har beställt några på Panduros rea. :-)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej så fina burkar, jag måste titta på dem när jag är på Panduro nästa gång. Jag skulle vilja fråga dej, när du beskrev tagen du lagt i burken. Hur hittar du sådana , vad är photshop är det ett program man köper? Som du förstår kan jag inte mycket om data men lär mej gärna. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  3. Vilken fin present och bra idé att lägga dem i en cellofanpåse! =)
    Kramar

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...