2010-02-26

Going black and white

Tja! Vad hittar man på en fredag i väntan på massa
spännande och roliga saker?

Shoppa..? Jo jag är guilty!
Blev leggings som jag inte riktigt bestämt mig om jag
tycker är snygga eller fula än, de är svarta med nitar
längst ned på benen. En väska med volanger, jeans rosetter
till håret, ännu en söt Tilda burk etc etc..

Jag hittade även denna söta rosett. Eftersom bloggen
exploderar med färg så får vi väl jämna ut det lite genom
super färglösa bilder ;)

Image and video hosting by TinyPic

Artistiska svart vita poser måste man ju ha, alternativt
som vi kallar dem här hemma, sur på sambon posen

Image and video hosting by TinyPic

Och här har vi stroppiga spegel posen.

Image and video hosting by TinyPic

Vad har ni alla för er idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...