2010-01-26

Pojk Poppare

Jag erkänner, i mina ungdoms dagar var jag en
riktig pojk poppare :)

Jag reste ofta ned till sthlm och gbg för att gå
på konsert och självklart passa på att shoppa
och festa lite.

Riktigt kul att se att Spotify nu även börjat
lägga till lite äldra musik. Hittade av en slump
Point Break som jag lyssnade på som.. 16-17?



Ungdomsminnen, aww :)

Och ja jag var en av dom där tjejerna som satt
ute i regnet och väntade i timmar för att få
en plats närmast scenen, men vi smet ofta hem
till hotellet/lägenheten för att sminka till
oss någon timme före konserten :D

Göteborg 2006 - Robbie Williams
Över pojkpop saken men kul att se en otroligt
duktig musiker i sitt esse, otrolig konsert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...