2010-01-06

Middagsbjudning

Ikväll ska vi bjuda sambons föräldrar på middag.
Mycket spännande då det blir första gången de
ser nya lägenheten.

Jag har klurat på menyn och detta är vad
vi kommer att bjuda på:

Fläskfile gryta med champinjoner och
Ugnsbakad potatis med flingsalt
vilande på en bädd av ruccola och rödlök

Serveras med hemmagjort vitlöksbröd

Till dessert saffranspannacotta
Receptet hittade jag på recept.nu på morgonen
och hoppas det är lika gott som det låter!


Bild från recept.nu

Nu är det bara att börja städa och baka så jag hinner klart
allt till ikväll! Vad har ni själva för planer?

♥XOXO♥

2 kommentarer:

  1. Jag har haft bokklubbsmöte hemma hos mig och ser nu lite på tv och värmer mig, ute är det -20 nu!
    Vad gott det såg ut med saffranspannacotta! =)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...