2010-01-24

Hybrid kinda gal



Min skaparlust går i vågor.
Vissa stunder vill jag bara pyssla med papper,
andra gånger endast designa, för att i nästa
stund bara vilja digi scrappa.

Just nu är jag inne i en period där jag är otroligt
sugen att hybrid scrappa, alltså digscrappa på
datorn och sedan skriva ut och jobba vidare på
med vanliga scrap produkter.

Dock saknar skrivaren bläck något som ska
åtgärdas nu till veckan, och då blir det många
hybrid projekt framöver :)

Några av mina hybrider som jag skapat tidigare:










1 kommentar:

  1. Du skapar så mycke fint.. :) Det är en fröjd att titta in till dej. "Tant" behöver nya infallsvinklar ibland och då kan du ge mej dom... ;)
    Ha en bra måndag.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...