2009-08-02

Sköna Söndag

Idag har det varit så otroligt varmt!
Vi packade in oss i bilden för att fara till stranden,
men när vi kom dit visade det sig att alla andra också
tänkt likadant. Istället körde vi till mitt föräldrahem och
satt i lugn och ro och myste på gräsmattan :)
Inte helt pjåkig utsikt där heller, även om inte
iPhone kameran riktigt hänger med..


Idag firar vi även månads dag, och tänkte lyxa till det
lite extra. Resultatet blev en 3 rätters, jojo!
Det bästa är att jag bara använde saker som fanns
hemma, så vi slapp fara och handla. Underbart!

Förrätt: Vitlöksstekta champinjoner på toast
med lime och balsamico.


Huvudrätt: Fläskfilegryta med pasta från bloggen
kryddburken (besök den om du inte gjort det redan!)


Dessert: Knäckig paj med lime marinerade jordgubbar


Och vi åt såklart i värmen på balkongen där mina
blommor blivit så här vackra :)
♥ Tack för besöket, och kommentera
gärna så jag vet att du finns! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...