2009-07-30

Nattsuddare

Idag har vi hunnit med en hel del.
Två gånger på stan en med barnvagnen
och en utan. Gissa vilken gång jag fick
mest gjort? ;)

Jag hade tänkt hinna fota alla mina "fynd"
men sonen tog en sen nap idag och bestämde
sig för att nattsudda med mamma.
Det skulle han gärna få göra mer ofta om
han var lika söt som ikväll :)
Jag har fått massvis med pussar och kramar
och inte en sur min så långt ögon kan nå ♥

Imorgon ska jag ut med en kompis och äta
på fin restaurang. Lyxigt!!
Har suttit och fixar naglarna ikväll och hade
tänkt hinna prova kläder också men det
får bli imorgon istället.

Avslutar med dessa mysiga kvällsbilder tagna
under en kvällspromenad igår kväll och lånade
från denna rara blogg, designad av mig förövrigt
om man får skryta lite extra ;)

♥ Sov gott och söta drömmar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...