2012-05-18

Lundby Update - tapeter på plats!

God kväll!
För er som undrat hur det gått för mig och dockhus renoveringen kommer
här en uppdatering. En något sen en, pga av ett liten kille kommit till den
punkten där det helt plötsligt är smått omöjligt att få något gjort..

Laga mat, pyssel, och allt annat man vill hinna med får liksom stå åt sidan.
Någon som känner igen sig? Min "stora" mini gick igenom samma fas,
men då hade man ju liksom bara honom att ta hand om så när han sov fanns
det ju tid för annat..

Nej nu går dagarna i 110 och på kvällarna är man för slut för att hinna med något.
MEN en regndag med en ledig sambo ledde mirakulöst till lite renovering!

Lite provisoriska bilder kan jag alltså slutligen dela med mig av!

PS. Jag ber om ursäkt för att jag inte har haft tid att svara på kommentarer,
det har verkligen varit galet mycket att stå i, men tack söta för era fina ord,
och jag lovar att besöka er så fort tiden finns! ♥


5 kommentarer:

  1. Livet är som livet är. Kul att se att du fått lite gjort i alla fall, ser bra ut också!

    SvaraRadera
  2. Vilken pysselgöra! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fina bilder från ditt dockhus, jättekul att se! Förstår att du inte hinner med, har själv svårt att hinna med tycker jag och då bor jag ändå själv, men man anpassar sig väl antar jag :)

    SvaraRadera
  4. Oj,! Såg att det var länge sen du lagt ut detta men hoppas att du ff läser detta! För att jag har en fråga- hur gjorde du med elen?

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...