2010-09-28

Tiden går.. allt för sakta!

Söta rara små läsare :)
Nu har jag jobbat mina sex dagar på raken igen, och jag
är här igen redo att blogga! Men om vad undrar ni (och jag)
Jag har scrappat en massa på sista tiden men allt kommer
att dyka upp på Scrapmoment bloggen innan ni ser det
här.

Sedan har jag lite brist på nya foton, något som hus flytten
kommer råda bot på big time!

Idag ringde fastighetsförmedlingen och frågade om vi
vill flytta in den 12:e istället för den 15:e November!
Woot! Det innebär att vi får en bonus helg i vårt nya hem :)

På tal om vårt hus, och mitt nya scraprum (som jag tidigare
berättade är ett av 2 kök med komplett köks inredning
minus spis och kyl + frys) Jag hittade den perfekta
prylen att dekorera rummet med :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Finns att köpa hos favoritsaker.se för 159:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...